Warto korzystać – kalendarz tygodniowy z notesem

Właściciele firm i liderzy organizacji wiedzą, jak na prawdę istotna jest świadomość ich marki. Marka definiuje organizację, postać, produkt lub linię usług, osobowość, która jest przekazywana, oraz to, czego odbiorcy mogą oczekiwać i co mogą zakładać w związku z tym wszystkim. Marka obejmuje kulturę i postrzeganą wartość tego, co jest proponowane, komu i gdzie jest proponowane.

Nie wystarczy zdefiniować, kim jesteś jako organizacja – przypominanie odbiorcom o marce tworzy świadomość, która umożliwia odbiorcom natychmiast myśleć o marce, kiedy myślą o usługach lub produktach, które oferujesz. Ażeby zainicjować i wzmocnić pożądane postrzeganie marki, powinno się stale i konsekwentnie wdrażać świadomość marki na każdym kroku tam, gdzie jest to możliwe. Tak więc, kiedy już poznasz własną markę – kim jesteś, co oferujesz, z czego chcesz być znany – musisz mieć sposoby, by stale utrwalać ją w umysłach odbiorców. W tym właśnie miejscu błyszczy kalendarz z notatnikiem, który jest na prawdę świetny dla każdego klienta.
Kalendarz notatnik.
Już w tej chwili łatwo zauważyć, że niestandardowe kalendarze promocyjne są świetnym prezentem, który można wręczyć klientom, uczestnikom imprez i wszystkim potencjalnym klientom. Proces projektowania drukowanych kalendarzy promocyjnych jest prosty i niedrogi. Biorąc pod uwagę długotrwałą i konsekwentną reklamę, jaką te upominki reklamowe robią dla Ciebie przez 365 dni w roku, 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę – one praktycznie zwracają się same! I na tym nie koniec – wiele osób ma nie tylko jeden kalendarz notatnik, ale kilka! Jeden na biurko, na ścianę w biurze, w kuchni, w sypialni – i tak dalej! W ten sposób osoby te są otoczone Twoją marką, produktami i usługami w jeszcze większej liczbie miejsc niż jedno. Podaruj swoim odbiorcom prezent w postaci kalendarzy z nadrukiem, które będziesz musiał wykonywać wyłącznie raz w roku! Wyobraź sobie, ile kosztowałaby próba umieszczenia reklamy online lub w publikacji codziennie w roku – byłaby to niemała inwestycja. To nie tylko wspaniały prezent dla publiczności, niemniej jednak też prezent w postaci niedrogiego marketingu dla Twojego biznesu. O ile chodzi o ten detal promocyjny, spróbuj nadać kalendarzowi swojej marki lub organizacji jeszcze bardziej osobisty lub lokalny charakter dla osób, które go otrzymają. Dostosuj kalendarz do potrzeb osób, do których jest skierowany, i które znajdują się w okolicy, do której jest skierowany, ażeby dać im realnie znaczący i darmowy (kto nie lubi bezpłatnych rzeczy, prawda?) prezent. Wkrótce ludzie będą wracać do Twojego biznesu i pytać: Kiedy będzie dostępny kalendarz na przyszły rok?.

Zobacz również: kalendarz z notatnikiem