Reklamowy katalog dla firmy

W działaniach marketingowych główną rolę odgrywa interesujące i zwracające uwagę zaprezentowanie firmy oraz jej oferty. Do tego przeznaczone są katalogi firmowe. Mogą być przygotowane w dowolnym formacie, choć standardowy A4 testuje się najlepiej.

Zbyt nieduży format wpływa na jakość zdjęć, oprócz tego zwiększa objętość, a nikt nie chce jako oferty otrzymać wielostronicowej książki do czytania. W związku z tym najczęściej stosowany jest właśnie format A4, który pozwala też łatwe powielanie kopii za pomocą zwykłych biurowych drukarek.
Katalogi reklamowe – co należy mieć świadomość tego?
Aby folder reklamowy skutecznie zachęcał do skorzystania z usług naszej firmy, musi spełniać kilka warunków. Głównie musi być szczegółowo wytworzony. Ważne, ażeby projekt miał indywidualny charakter wpisujący się w wizerunek firmy. Elementy identyfikacji wizualnej, takie jak logo czy nazwa, powinny być odpowiednio wyeksponowane. Trzeba pamiętać, że foldery reklamowe są wizytówką naszego biznesu. Powinny świadczyć o naszym profesjonalizmie i otwartości na potrzeby klienta.
Estetyczna szata graficzna a także przejrzysty czytelny układ to jednak nie wszystko. Kluczowa w odbiorze folderu reklamowego jest jakość jego wykończenia. Folder firmowy powinien być wykonany z materiałów bardzo wysokiej jakości. Takie podejście będzie świadczyło o naszym szacunku wobec klienta oraz chęci nawiązania relacji biznesowych. Warto więc wybierać materiały odznaczające się trwałością oraz wysoką estetyką. Na rynku dostępnych jest wiele różnych rodzajów papierów ozdobnych. Papier wykorzystany na folder reklamujący propozycję firmy powinien mieć odpowiednią gramaturę. Gruby papier jest wytrzymały na zniszczenie oraz daje złudzenie solidności, co oczywiście przekłada się na pozytywne złudzenie. Co równie ważne, katalogi powinny być zrealizowane z najwyższą starannością, co znaczy również stosowanie ulepszeń. Świetny efekt wizualny gwarantuje uszlachetnienie okładki za pomocą tłoczenia. Co więcej warto zastosować folię ochroną, która zabezpiecza kartki przed poplamieniem i daje interesujący efekt wizualny. Dla podkreślenia wagi niektórych elementów graficznych, przykładowo logo, można wykorzystać technikę punktowego nakładania lakieru. W ten sposób zostają wyeksponowane najbardziej istotne elementy.
Polecamy: folder firmowy.