Jest wiele możliwości, aby promować firmę. Narzędzia marketingowe umożliwiają działania na wielu płaszczyznach. Przeprowadzane są kampanie promocyjne za pomocą przekazu multimedialnego lub w sposób tradycyjny.
Promocja może odbywać się za pomocą materiałów drukowanych o charakterze promocyjnym a także informacyjnym. Taką rolę odgrywają broszury firmowe czy ulotki. Innym sprawdzonym sposobem jest stosowanie gadżetów reklamowych, które są wręczane klientom lub grupie docelowej. W ten sposób następuje wzmocnienie istniejących już relacji biznesowych a także pozyskiwanie nowych klientów. W roli gadżetu reklamującego firmę dobrze sprawdzają kalendarze trójdzielne.
Praktyczny upominek dla klienta
Gadżet reklamowy powinien być głównie estetycznie utworzony. O ile nie przyłożymy się do jego zaprojektowania, może wywołać reakcje negatywne, co niekorzystnie wpłynie na wizerunek naszego biznesu w oczach osoby obdarowanej. Warto zatem dołożyć starań, aby gadżety były zrobione z materiałów najwyższej jakości. Inną zasadniczą cechą jest użyteczność. Jedynie upominki funkcjonalne i praktyczne są w stanie z ogromnym skutkiem pełnić rolę marketingową, czyli promować naszą firm, utrwalać jej pozytywny wizerunek i zwiększać rozpoznawalność marki.
Kalendarz trójdzielny – o czym należy pamiętać?
Przede wszystkim kalendarz trójdzielny dla firm powinien być utworzony według indywidualnego projektu, który oprócz intersującej szaty graficznej, która przyciąga wzrok, zawiera też elementy tożsamości wizualnej firmy, a więc: logo, nazwa i dodatkowe znaki firmowe. Trzeba natomiast zacząć od podstawowych informacji na temat tego rodzaju kalendarza. Jest to kalendarz ścienny, który posiada charakterystyczny układ. Składa się z kilku elementów, które pełnią różnorakie funkcje. Od góry wykonuje go tak zwana główka, czyli część przeznaczona na treści reklamowe. To właśnie tutaj umieszcza się logo i w razie potrzeby inne treści związane z działalnością firmy. Popularne są kalendarze trójdzielne z zdjęciami, które pojawiają naszą firmę w lukratywnym świetle. Bez względu jednakże czy do projektu zostaną użyte zdjęcia czy grafiki ta część powinna wyeksponować się oryginalności i spójną kompozycją. Z marketingowego punktu widzenia jest to najważniejszy szczegół kalendarza reklamowego.
Warto zobaczyć: iveno.pl/kalendarze-trojdzielne.