Reklama firmy – kalendarz trójdzielny dla klientów

Kalendarze stanowią bardzo użyteczny gadżet, który jest nieodzownym elementem każdego biura czy zakładu pracy. Pomimo coraz większej liczby dostępnych elektronicznych wersji tradycyjny papierowy kalendarz nadal jest jest coraz częściej wybierany. Warto więc dowiedzieć kilku rzeczy na jego temat.

Kalendarze – jakie charakteryzuje się rodzaje?
Występuje kilka kluczowych rodzajów kalendarzy. Są to wszystkim świetnie znane kalendarze ścienne. Zalicza się do tej grupy kalendarze plakatowe oraz składane np niezwykle popularne kalendarze trójdzielne. Jest to kalendarz, w którym kalendarium jest podzielone na trzy części: miesiąc poprzedni, następny a także znajdujący się pomiędzy nimi miesiąc aktualny. Taki układ jest bardzo przejrzysty. A dodatkowo, kartki z miesiącami zawierają dużo wolnej powierzchni na prowadzenie zapisków. To znacznie zwiększa efektywność takiego kalendarza.
Oprócz kalendarzy zastosowanych na ścianę odróżnia się także kalendarze biurkowe, które mogą mieć postać stojącą lub leżącą. Innym rodzajem, który też cieszy się dużą popularnością jest kalendarz książkowy, który może występować jako kalendarz kieszonkowy lub indywidualny. Kalendarz indywidualny standardowo występuje w dwóch formatach, a mianowicie A4 i mniejszym A5. Na życzenie klienta realizowane są również kalendarze w niestandardowych formatach.
Kalendarz trójdzielny a reklama firmy
Trzeba rozpocząć od tego, że gadżety reklamowe są bardzo często stosowaną przez firmy promocją. W tej roli bardzo dobrze się sprawdzają kalendarze, które są praktyczne i funkcjonalne. A to właśnie efektywność jest jedną z najważniejszych cech gadżetu reklamowego. Przedmiot, który nie jest używany, nie reklamuje. Warto więc decydując się na gadżet reklamowy dla klienta, wziąć pod uwagę kalendarz trójdzielny dla firm. Taki kalendarz z logo naszego biznesu może bez wątpienia ozdabiać nasze biuro, warsztat czy zakład pracy.
Kalendarze trójdzielne składają się z kilku głównych elementów. Oprócz kalendarium jest jeszcze tak zwana główka, czyli górna część przeznaczona na nadruk reklamowy oraz dolna część nazywana stopką, w której najczęściej umieszcza się dane kontaktowe. Część górna powinna być zapełniona tekstem reklamową. Na prawdę często wybieranym wyjściem są kalendarze trójdzielne z zdjęciami nawiązującymi do firmy.
Zobacz także: www.whiteart.pl/kalendarze-trojdzielne.